la natura

Mount Falaza, Primorsky Krai: descripció, característiques i fets interessants

Taula de continguts:

Anonim

Els mesos de tardor a Primorye són els més bonics. Els boscos en què creixen diversos arbres, en aquesta època de l'any es fan multicolors, adquireixen totes les tonalitats de groc, vermell i maragda. L’època de tardor, sobretot d’octubre, es considera el millor moment per escalar el Mont Falaz del territori de Primorsky. És aquí on és millor passar les seves vacances actives, com fan cada any milers de turistes de diferents edats.

Descripció de la muntanya

Phalase és un bell nom cantant que va donar el dolor als xinesos. Un altre nom de la muntanya és Litovka. Als cercles d’escaladors, el nom de Litovka Mountain no va arrelar-se, com a Falaza s’esmenta entre la població local i en converses entre escaladors. Escalar aquesta muntanya en excursions i excursions és en primer lloc. Aquest és el millor pic inicial del territori de Primorsky per a principiants. Aquest serà un bon començament per complir l'estàndard del títol de "Leopard Primorsky". Per descomptat, per aconseguir-lo, cal pujar 10 cims, però un d’ells necessàriament ha de ser Falaza.

L’alçada de la muntanya és de 1279 metres sobre el nivell del mar. Segons els que van conquerir el seu cim, ella és bella amb el seu doble cim. A la part superior de la creu, correspon a ell que els turistes s'aixequin. Aquest pic és una bona plataforma de visualització. Com a regal als turistes que han arribat al cim, s’obre un bell panorama: l’altiplà de Shkotov, el Bolshoi Vorobey i el Pidan, si no hi ha boira.

Com arribar-hi

La muntanya Falaza al territori de Primorsky és la mil·lèsima més assequible i la més propera a Vladivostok. Podeu arribar al lloc de pujada agafant un tren elèctric o amb cotxe fins a Anisimovka. En ambdós casos, es necessitarà aproximadament dues hores i mitja en recórrer. Si arribeu amb tren, haureu de superar 7 quilòmetres més fins al lloc de pujada. Aquest camí es pot recórrer o recórrer amb els serveis de transport de la població local. Ells per una petita quota lliuren els turistes del tren a la muntanya.

Tres rutes són populars per pujar al Mont Falaz del territori de Primorsky. Difereixen no només per complexitat i longitud, sinó també per paisatges completament diferents.

Primera ruta de pujada

Potser la ruta més popular entre els turistes amb experiència és pujar per la vessant nord de la muntanya. És originari de l'estació d'esquí "Gribanovka". Es troba gairebé als afores d’Anisimovka. No és fàcil conquerir el mont Falaz de Kors de Primorsky per aquesta ruta. Des del principi es pot veure que el camí es troba en una muntanya. La pujada és forta, una de les més difícils, però alhora la més curta, a només 3 quilòmetres de l’estació d’esquí. A mesura que puges, la vegetació circumdant canvia.

Si encara podeu veure el bosc mixt a sota, aleshores a la part superior dels turistes hi ha un espès bosc de pins. Al llarg del recorregut, els turistes només tenen un camí davant dels seus ulls, i com més a la part superior, més es converteix en cornises de pedra. És cridaner el poderós desig dels arbres de sobreviure, que s'aferren literalment a les seves escales amb les seves arrels. Només en arribar al cim de la muntanya, et trobes en una zona oberta. La bellesa, per la qual va valer la pena sacsejar-se al tren i pujar a la muntanya, obre els ulls dels turistes. I Vysotsky té raó: "El món sencer està al palmell de la mà, estàs feliç i mut. I només hi ha una mica d'enveja, uns altres, el punt àlgid que encara està per arribar …"

La segona ruta. Vessant oest

L’escalada pel vessant occidental és preferida per aquells que volen pujar al cim en mode suau, sense pujades escarpades. La ruta s’inicia prop del centre d’esbarjo “Prostokvashino”. Des de l'estació fins a l'inici d'aquesta ruta és més a prop que la inicial des de Gribanovka, però la pujada al cim serà de 8 quilòmetres de longitud. El camí dels turistes segueix fortes pujades entre un pintoresc bosc mixt. Tot i que heu d’anar entre el bosc intacte, és senzill impossible perdre-s’hi.

En qualsevol moment de l'any, el sender està ben fressat per les botes de viatgers. A més, els amants de perpetuar els seus èxits es troben tallats en arbres, penjats cintes, mocadors o cinturons. I fins i tot a la pista hi ha senyals. Amb aquestes marques, podeu arribar a la cimera vosaltres mateixos. Al final de la ruta, els viatgers trobaran l’accés a la part superior del Falaz amb una creu i la bellesa del panorama.

La tercera via. Vessant sud

El tercer recorregut és més llarg que el primer, però més curt que el segon. El camí cap al cim anirà per la vessant sud i serà de 5 quilòmetres. Però aquesta ruta és molt més bonica que les dues anteriors. Els turistes es troben amb cascades al camí de pujada, una enquesta obre als viatgers molt més amples a mesura que ascendeixen. L’inici de la ruta no està lluny d’Anisimovka. Més aviat, abans d’arribar-hi, es pot trobar la intersecció de la carretera i la via del ferrocarril. En aquest punt cal desviar-se per un camí de terra ben emplenat. Porta a una antiga granja de tancs. Aquest camí comportarà una barrera. A continuació, cal seguir la carretera cap al riu, i després fins a les cascades. Prop seu, el camí bifurca. Si aneu a l'esquerra, arribareu a Falaz.